Battlefield: Bad Company 2 [RELOADED] - FULL - Torrent İndir - PC


Battlefield: Bad Company 2

ISO

[RELOADED]

5.42 GB

60 TL'nize kıydınız, aldınız bu oyunu. Bravo, çok doğru bir seçim yaptınız. Sonra oyunu kurdunuz, girdiniz oyuna. Sonra küfürler ederek ''Ne,yine mi 2. Dünya Savaşı, hani bu oyun yakın bir geleceği konu alıyordu?!?! Kandırıldım, gidip oyunu aldığım mağazayı yakıp yıkayım!'' dediniz. Durun, hem bu şaheseri alıp hem de kodesi boylamak olmaz. Sakinleşin. Tamam, otur şöyle. Oyunun ilk bölümü, 2. Dünya Savaşı'nda neredeyse herkes tarafından bilinen bir olayı yaşamamıza olanak tanıyor. Ben anlamadım, bilmiyorum bu neyin nesidir ama oynayın canım yapmışlar sonuçta. 2. Dünya Savaşı'ndan döner dönmez hemen Cold War'a giriş yapıyoruz. Merak etmeyin,daha yaklaşık 6 saat boyunca tek kişilik modda kalacaksınız.Tamam,bu süre kısa ama multiplayer çıkışlı bir oyun bu, ne bekliyordunuz ki? Senaryo çok da ilgi çekici olmasa da bu tip bir oyun için hayet hoş. Ama yine de MW gibi bir oyunla karşılaştırıldığında vasat. Sizi de az biraz tatmin edecektir büyük ihtimal. Zaten bu oyunu korsan alıp da multiplayer zevkini çöpe atacak kadar akılsızsanız, bu incelemeyi okuduktan sonra ''Hay benim salak kafam!'' diyerek kafanızı duvarlara vuracaksınız. O bakımdan (Başta belirttiğim gibi) oyun orjinal değilse burayı okumayın. Okuyun canım okumazsanız kim yorum yazacak değil mi?





Minimum Sistem Gereksinimleri;
 İşletim sistemi: Windows XP
 İşlemci: Core 2 DUO @ 2 GHz işlemci
 RAM: 2 GB RAM
 Sabit Disk alanı:15 GB boş alan
 Ekran kartı: 256 MB (NVIDIA GeForce 7800GT/ATI X1900) Ekran kartı
 DirectX Compatible ses kart
 DirectX: 9.0c

Tavsiye Edilen Sistem Değerleri;İşletim sistemi: Windows Vista veya Windows 7
 RAM: 2 GB RAM
 Sabit Disk alanı:15 GB boş alan
 Ekran kartı: 512 MB (NVIDIA GeForce GTX 260) Ekran Kartı
 DirectX Compatible ses kart
 DirectX: 10


0 yorum:

Yorum Gönder

 
KÜNYE OYUN © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour