Call Of Duty MW3 - FULL - Torrent İndir - PC







Call of Duty Modern Warfare 3


ISO


RELOADED


13.82GB


MW ve son dönem CoD oyunlarından alışageldiğimiz üzere bu yapım da, daha ilk saniyelerden itibaren oyuncuyu ağır bir aksiyona hazırlama derdiyle meşgul. Sürekli önceki oyunları referans veriyor gibi olacağım ama uzunca zamandır hayatımızda olan “çok cephede farklı savaşlar” muhabbetine devam ediyoruz. Kâh Çek Cumhuriyeti’ndeyiz, kâh Somali’de, kâh Paris’te Champs Elysees civarlarındayız. Alışıldık bir şekilde hoplamalar zıplamalar, kaymalar düşmeler yine peşimizi bırakmıyor, oynadığımız karakter fark etmeksizin. Ama işte bir şey var, oraya çok takıldım oynarken; filmlerde de karşılaşılır ya, az sonra şu olacak dersiniz olur. Bu durumu ben oyunun senaryo modunu oynarken pek bir fazla yaşadım. Ya erdim veyahut, hani küvetin tıpasını kapatıp da suyla doldurursunuz, sonra içine bilumum sabun, şampuan karıştırırsınız da yanlışlıkla ayağınız çarpar da tıpa yerinden çıkıp bütün o hazırladığınız sulu karışım, siz farkına varmadan akar gider ya; işte onun gibi ben o suyun akıp gideceğini, o senaryoda bir gariplik, bir yavanlık olacağını hissettim işin başında, çünkü geliştiriciler tıpanın çıkması bir yana, tıpayı kapamamışlar bile. Ya hep mi kayıp düşen biz oluyoruz, “ambuuush”a düşen biz oluyoruz ya, bu ne cenabetlik arkadaş? Bir sahnede elli kere “aarrpiiiciiii” denmesindense illallah ettim. Hayır, tutan bir karışımı ne diye aradan bilmem kaç sene geçmiş hala önümüze sürüyorsunuz? Aslında sebep açık, buna marka altında ezilmek diyorum ben kısaca, çünkü IW eski IW değil, yaratıcılığın bittiği yerde tekerrür başlıyor.
Her gidilen ülkede yapılan görevler eş zorlukta ve -nadir olmakla birlikte- tekdüze değil. Kimi zaman uzaktan kumandalı minigun’lı ölüm makinaları kullanabiliyoruz ve hava desteği çağırabiliyoruz. Çok kısıtlı birkaç yerde ise hava desteğini biz yönetiyoruz. Merak etmeyin Battlefield 3 ile bu konuda pek bir kıyas yapmayacağım, çünkü ikisi apayrı deneyimler netice itibariyle. Ama işte insanın aklına gelmiyor değil, birinde tank kullanırken, öbürünün tank makinelisini kullanmak, birinde uçakla savaşın içinde bizzat yer alırken, öbüründe renkli işaret bombası atarak hava desteği isteyip 4 tane tank patlattırmak niye diye? Youtube’dan izleyebileceğiniz önceki MW’lerden kopyala yapıştır binalara ve üzerimize akın akın gelen klon düşmanlardan bahsetmekten utanıyorum artık. Aksiyon aksiyon da arkadaş, kör değilim ben de be. Bari düşmanların bazılarına sakal bıyık gözlük gibi değişim sağlayabilecek görseller ekleyin, o kadar da zor değildir herhalde.






Minimum PC sistem gereksinimleri:

İşletim sistemi: XP / Windows Vista / Windows 7
İşlemci: Intel Core™ 2 Duo E6600 ya da  AMD Phenom™ X38750 ya da daha iyisi
Boş disk alanı: 16 GB
RAM: 2 GB
Ekran kartı: Shader 3.0 ya da daha iyisi destekli - 256 MB NVIDIA GeForce™ 8600GT / ATI Radeon™ X1950 ya da daha iyisi



Call of Duty: Modern Warfare 3 Reveal Trailer



www.f3torrent.net/torrent/Call.of.Duty.Modern.Warfare.3-RELOADED.torrent

0 yorum:

Yorum Gönder

 
KÜNYE OYUN © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour